La inversió publicitària a internet va augmentar gairebé el 5% durant el 2003
La inversió publicitària a internet va arribar l'any passat als 74'6 milions d'euros, un 4'8% més que el 2002, quan va arribar als 71'2 milions d'euros, segons l'estudi Infoadex sobre dades d'inversió publicitària a Espanya. Amb aquestes xifres, internet es converteix en el setè mitjà convencional en inversió publicitària, amb un 1'3% del repartiment de la inversió total en mitjans no convencionals, que l'any passat va ser de 5.570 milions d'euros. Aquestes xifres d'inversió inclouen conceptes nous com el correu electrònic màrqueting o els patrocinis. Els deu primers anunciants a internet van agrupar el 33% del total de la inversió, amb 24'6 milions d'euros. El primer lloc del rànquing d'anunciants el va ocupar, de manera destacada, Wanadoo d'Espanya, amb 7'7 milions d'euros, el 10'3% de la inversió total.
També a Ara
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.