Les agències de viatges només destinen a Internet el 6% de la seva inversió
Les agències de viatges espanyoles tansols dediquen el 6 per cent de la seva inversió anual a l'Internet, malgrat que el turisme ocupa el tercer lloc entre els productes més venuts dins la xarxa. Aquests han estat els resultats d'un estudi elaborat per la consultora Tecnova encarregat per la Federació Espanyola d'Agències de Viatges (FEAAV). Principalment, les agències inverteixen els seus esforços en la inversió en aplicacions informàtiques, el 74%, i a l'equipament, un 20%. Segons l'informe, basat en consulta a 3.304 establiments de l'estat espanyol, el 73 pe cent de les agències disposa de conexió a internet. Encara que, entre elles, tansols el 29 per cent l'utilitzen per a realitzar vendes als conumidors finals i un 31 per cent empren la xarxa per a la realització de transaccions entre companyies. Entre les conclusions del treball destaca la manca de personal especialitzat en les noves tecnologies, tot això com element desfavorable per a la competitivitat dins del sector europeu.
També a Ara
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.