Sofres i la francesa Netvalue mesuraran l'audiència d'Internet com a la televisió
Madrid 03/07/99 0:00
El Grup Taylor Nelson Sofres, empresa especialitzada en la mesura d'audiència de televisió, i la francesa Netvalue, dedicada a la mesura a Internet, han subscrit un acord per a oferir dades reals de l'ús d'Internet a tot el món, utilitzant el mateix sistema de mesura d'audiències que per a la televisió. El sistema, segons informà Sofres a Europa Press, es basa en el programa NetMeter, que s'instal·la a l'ordinador de l'internauta, a l'estil dels audímetres de televisió, la qual cosa permet anar emmagatzemant les informacions de les visites i els usos que fa l'internauta de la xarxa, des del correu electrònic als «xat» passant per la transmissió de fitxers, àudio, pàgines freqüentades o temps de connexió.
També a Ara
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Ona Mediterrània plora la mort de Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.