El Grup Taylor Nelson Sofres, empresa especialitzada en la mesura d'audiència de televisió, i la francesa Netvalue, dedicada a la mesura a Internet, han subscrit un acord per a oferir dades reals de l'ús d'Internet a tot el món, utilitzant el mateix sistema de mesura d'audiències que per a la televisió. El sistema, segons informà Sofres a Europa Press, es basa en el programa NetMeter, que s'instal·la a l'ordinador de l'internauta, a l'estil dels audímetres de televisió, la qual cosa permet anar emmagatzemant les informacions de les visites i els usos que fa l'internauta de la xarxa, des del correu electrònic als «xat» passant per la transmissió de fitxers, àudio, pàgines freqüentades o temps de connexió.
Sofres i la francesa Netvalue mesuraran l'audiència d'Internet com a la televisió
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).