AOL inflà amb 268 milions de dòlars ingressos publicitaris
Washington19/07/02 0:00
El proveïdor d'accés a internet American On Line (AOL) «va inflar» en almenys 270 milions de dòlars (268 milions d'euros) l'import dels seus ingressos publicitaris entre els anys 2000 i 2002 mitjançant una sèrie de transaccions no convencionals, segons publicà ahir el diari Washington Post.
També a Ara
- A la mort d'en Joan Taverner
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Taula redona a Palma sobre els drets lingüístics i la diversitat a l'escola
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.