AOL inflà amb 268 milions de dòlars ingressos publicitaris
Washington19/07/02 0:00
El proveïdor d'accés a internet American On Line (AOL) «va inflar» en almenys 270 milions de dòlars (268 milions d'euros) l'import dels seus ingressos publicitaris entre els anys 2000 i 2002 mitjançant una sèrie de transaccions no convencionals, segons publicà ahir el diari Washington Post.
També a Ara
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.