Citroën porta a terme a Internet del llançament virtual del seu nou model C3
Madrid28/04/02 0:00
La firma automobilística francesa Citroën ha posat en marxa un llançament virtual del seu nou model C3, a través d'un espai reservat en el lloc web de la marca, ha informat avui l'empresa. Aquest espai té una informació exhaustiva sobre el model, així com un configurador del mateix, que permet a l'internauta «fabricar» l'automòbil «a mida» i realitzar una comanda 'online'. També es pot veure la falca publicitària abans del llançament al mercat, que tindrà lloc el pròxim 1 de maig. A més, els internautes que estiguin interessats en el C3 podran observar el model des de tots els angles realitzant una visita virtual a la plaça Dauphine de París, després de configurar-lo a la seva manera i sol·licitar-ne la fabricació.
També a Ara
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.