Idò sí, què t'esperaves?
20/11/22 13:31
Avui pensava en tota aquella gent que xerra durant hores sense dir res. Tothom sap de qui parl. Després em deman si seria molt difícil, trob que no. Mem, que tampoc ho puc assegurar, així com vos dic una cosa, vos dic una altra. Xerrar per xerrar sembla prou difícil com ni voler pensar en intentar-ho. Hi ha gent que té una tècnica depurada i millorada amb la pràctica durant anys. Els sents dir que l’important és guanyar, però que uns pics es pot fer i d’altres no. Perquè, com la vida, les coses no sempre van de la mateixa manera ni es poden controlar. Tot sembla incontrolable.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Gràcies, Andreu.
Si deixes de llegir-lo hi sortirás guanyant. Darrere d'aquest, (o d'aquesta) qué aprendrás ?
Benvolgut; Si segueixes per aquest camí, no tendré més opció que deixar de llegir-te, amb tot el greu que això em pugui suposar. Ni tu ni jo ens ho mereixem. Gràcies.