Eleccions Europees
Eleccions europees i escepticisme
És possible que als pròxims comicis hi hagi molta d'abstenció a causa de la crisi, però només Europa és el futur
Avui comença la campanya electoral de les eleccions europees enmig d'un escepticisme generalitzat a causa de la crisi econòmica, que afecta tots els estats de la Unió. Es tem un nivell d'abstenció molt alt. Només la sensació de vot de càstig contra els qui governen, sigui a l'Estat espanyol o en moltes altres bandes, ho pot evitar. És evident que l'Executiu de Zapatero no està tranquil, i això pot encendre una mica una campanya electoral en què es farà palesa la pugna entre l'actual llogater de la Moncloa i el cap de l'oposició, Mariano Rajoy.
A les Balears, no es pot dir que la cosa estigui animada. A la crisi s'hi ha d'afegir un enfilall d'escàndols de corrupció, molts dels quals estan lligats al PP, que poden deixar a ca seva part de l'electorat conservador, mentre que el progressista tampoc no sembla gaire animat. Tot i així, és fonamental votar. Hi ha moltes coses per defensar a Brussel·les, com ara que el català sigui llengua oficial. I també la necessitat d'avançar en el procés unionista: Europa és l'únic futur comú de prosperitat i de llibertat.
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No serà l'actual Unió Europea la que ens condueixi a la llibertats: la directiva Bolkenstein, la jornada de 65 hores, la directiva de la vergonya, les prohibicions contra els Correfocs, ens expliquen prou bé que la UE és un instrument del poder i mai de la ciutadania.
Jo, jo, jo... "Europa és l'únic futur comú de prosperitat i de llibertat". T'has lluït, tio!
El Suprem s'ha compixat. Podrem votar la candidatura Internacionalista en Llibertat!