El passat dia 7 de juliol em van instal·lar la línia telefònica al meu domicili a la vila de Calvià.
Pels que vam viure en aquest poble, és l'única empresa que podem contractar, és a dir tenen el monopoli. Ho havia sol·licitat dos dies abans i el servei va ser correcte, puntualitz: correctíssim. Em van indicar el que havia de fer per solucionar els problemes estètics dels cables aeris. El tan publicitat número d'atenció al client 1004. Després de tres mesos i mig d'insistir una dotzena de vegades sobre aquest tema em contestaven el mateix: «ja hem recollit l'avís de la seva reclamació i molt aviat se solucionarà» o «ja hem reiterat la seva reclamació» o «prenem nota de la reclamació a la seva reclamació». Tot continua igual. El divendres 22 d'octubre, vaig intentar la comunicació per una altra via: »Telefònica on-line» i em van contestar que molt aviat posarien solució, el fet de posar-los en avís que intentaria portar la imatge que l'empresa telefònica no vol donar als ciutadans mitjançant la publicació en premsa de la fotografia de la nefasta i perillosa instal·lació, va servir perquè d'alguna manera tinguessin por. El personal d'atenció al client, concretament L.Morán, hauria d'haver fet el necessari perquè no hagués d'escriure aquestes paraules. Però la seva actuació ha estat molt insuficient i deplorable. Esper que amb aquesta imatge i les meves queixes al servei del monopoli de Telefónica no es repeteixi.
Carlos Frutos Rosado. Calvià.