No m'ho acab de creure, estam a l'any 2003 i pareix que el cervell d'algunes persones ha quedat encallat dins el segle de la Santa Inquisició, quan cremaven a la plaça Gomila els homosexuals, heretges, jueus, daltònics, etc.
No deixa de ser curiosa la coincidència del Vaticà amb el sr. Bush pel que fa als homosexuals, àdhuc cal recordar l'esmentada coincidència amb personatges i religions que prediquen l'amor (supòs que pels heterosexuals monogams) per una banda i per l'altre fan o han fet de la tortura i la persecució el justificant de les seves creències.
El sexe te'l va posar Déu al mig de les cames per emprar-lo amb coneixement, talment com el cervell, i prova d'això és que el món està més barrinat pel mal ús del cervell que dels genitals.
Vosaltres, jutges del sexe i dels bons costums, no us n'adonau que es comença criminalitzant un col·lectiu i després només cal un descerebrat per dur endavant una campanya de repressió?
Defensors de la moralitat! Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra i que demani consulta al psicòleg, tal vegada l'escala de valors que us han transmès tengui els escalons corcats i no us deixa pujar al segle actual per veure el mal que estau fent.
Sortiu de la foscor i valorau les persones per la seva integritat. Oblidau els homosexuals i dedicau-vos a jutjar els vostres egoismes, tal vegada així aconseguirem un món més tolerant i més generós cap als necessitats que continuen dormint al carrer, tal vegada així aprendreu que l'amor entre dues persones, siguin del sexe que siguin, es hermós i defensable, i per tant reprimir-lo no és més que voler tornar a èpoques passades on els drets humans eren trepitjats sense cap remordiment.
Miquel Bauçà Frau. Sindicat d'Exclosos de Mallorca.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.