Comença la temporada 2000-01 de bàsquet, sense l'equip femení de 2a Divisió de l'Inca

TW
0

Incomprensible. Com és posible que la Directiva del Club Bàsquet Inca descendeixi el seu representant de màxima categoria femenina Balear, en la qual ha militat molt dignament durant 8 temporades? Sincerament, no hi ha qui ho entengui.

L'exasperació de les jugadores rau en la forma d'actuar de la Directiva i d'els motius esgrimits com a justificació de la seva actuació. No hi ha hagut en cap moment comunicació oficial a les jugadores, de les intencions de renunciar a la plaça de Segona Divisió Balear, canviant-la per una d'Autonòmica, ni de la posterior renúncia. Aquestes jugadores s'assabentaren de la notícia a través de rumors i d'una posterior telefonada a un directiu, el qual confirmà la terrible notícia. Sense més demora, les jugadores decidiren convocar una reunió aclaridora amb la Directiva, després d'esperar sense cap èxit una convocatòria per part del Club. Les raons per les quals s'ha descendit l'equip de 2a Divisió Femenina del Club Bàsquet Inca són evidentment econòmiques i no per demèrits esportius. A més de la necessitat de destinar molts doblers a l'equip LEB, el Club Bàsquet Inca considera que: El màxim exponent de la secció femenina no és més que un club social no competitiu! ¿? i sense cap aspiració. Com si ascendir un equip a la Segona Divisió Balear fos facilíssim!

Davant això només queda preguntar-se: Quin sentit té aquesta decicisió? Quin futur esportiu ofereix el Club Bàsquet Inca a les categories femenines? I sobretot, quins sentiments poden tenir unes jugadores que han defensat els colors del Bàsquet Inca durant tants d'anys, per ara ser considerades una nosa?

Marien, M. Magdalena, Malén, Lourdes, Joana, Rosa, Cati i Montse, exjugadores de l'equip femení de 2a del Club Bàsquet Inca.