Núria Llagostera no falla
La tennista mallorquina s'imposà en tres sets a la txeca Zakopalova. María José Sánchez doblegà l'australiana Molik i Carla Suárez sucumbí davant la xinesa Peng
Pequín12/08/08 0:00
La mallorquina Núria Llagostera assolí la segona ronda del torneig olímpic de tennis després de remuntar el marcador advers que la seva adversària, la txeca Klara Zakopalova, havia adquirit (2-6, 6-3 i 7-5). Llagostera, 103 del món i guanyadora del torneig de Bogotà, s’uneix a María José Sánchez, que superà el seu compromís amb l’australiana Alicia Molik (6-1 i 6-1). No obstant això, Carla Suárez va ser eliminada per la xinesa Shuai Peng.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.