Àngel i Capdevila tornen a la llista

Raúl i Albiol no estaran entre els convocats per Luis Aragonés

TW
0

El seleccionador espanyol, Luis Aragonés, va oferir la llista de jugadors convocats per als partits contra Islàndia i Letònia, de la fase de classificació per a l'Eurocopa 2008, en la qual destaca, respecte al matx davant Grècia, la tornada dels jugadors del Vila-real Àngel i Capdevila.Les cites seran el 8 de setembre davant d'Islàndia i el 12 davant Letònia a Oviedo. La selecció se situa tercera del grup F amb 15 punts.

Abans de llegir la llista dels vint convocats, Luis Aragonés va voler recordar Antonio Puerta. «Vull fer un recordatori a un al·lot que està en la meva ment com a internacional que és Antonio Puerta. He tingut un disgust terrible», va indicar.

El seleccionador va explicar per què ha tornat a confiar en els mateixos homes que en el partit amistós davant Grècia.
A la llista s'uneixen els jugadors del Vila-real Àngel i Capdevila, que ja havia estat convocat anteriorment amb la selecció.Àngel, que aquesta setmana va tancar el seu traspàs del Celta al Vila-real, no va figurar en la convocatòria inicial per a l'amistós de Grècia, però tres dies després d'anunciar la llista el seleccionador el va cridar a causa dels dubtes sobre l'estat de Sergio Ramos.

El madridista, malgrat això, va viatjar amb l'equip a Grècia, però va ser l'ara defensa del Vila-real qui va entrar a l'onze inicial. Capdevila, que va disputar els darrers partits oficials de la selecció contra Dinamarca i Islàndia el març, no va entrar en la convocatòria per a l'amistós contra Grècia.

Casillas i Sergio Ramos del Reial Madrid; Reina, Torres i Xabi Alonso del Liverpool; Cesc de l'Arsenal; Iniesta i Xavi del Barcelona; Albelda, Angulo, Joaquín, Marchena, Silva i Villa del València; Luis García de l'Espanyol; Juanito del Betis; Pablo i Pernía de l'Atlètic de Madrid i Àngel i Capdevila del Vila-real integren la llista dels convocats pel seleccionador.

Luis Aragonés va indicar que «té la consciència tranquil·la» respecte als jugadors que convoca per a cada partit i va reconèixer que homes com Raúl o Albiol estan en un bon moment, malgrat que hagin quedat fora de la convocatòria, va apuntar.

Finalment, el seleccionador espanyol va destacar l'esperit guanyador del combinat de jugadors, encara que va reconèixer que la selecció d'Islàndia no «ens va bé». Els vint convocats es concentraran a la ciutat del futbol de Las Rozas el pròxim dilluns, 3 de setembre, a les nou del matí, per començar a preparar el seu enfrontament amb Islàndia.