algo de nubes
  • Màx: 25°
  • Mín: 20°
25°

La Casa del Llibre acollirà la presentació del llibre de Joan Miralles 'Antologia de textos de les Illes Balears (s. XX)'

La llibreria La Casa del Llibre de Palma (Avinguda d'Alexandre Rosselló 34) acollirà el pròxim dimecres, dia 12 d'abril, a les 18.00 hores la presentació del llibre de Joan Miralles i Monserrat 'Antologia de textos de les Illes Balears (s. XX)'.

A la presentació, a banda de Miralles, també hi intervendran Joan Mas i Vives, membre de l'IEC, i Pere Rosselló, catedràtic de la UIB. Tant Mas com Rosselló han estat companys de Miralles al Departament de Filologia Catalana de la UIB.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Joanet, fa 6 mesos
No és la Casa del Llibre, és la "Casa del Libro". No és precisament la llibreria més catalanista de Mallorca... El sr. Joan Miralles hauria pogut triar un espai més del país per a presentar el seu llibre, però potser és que aquesta qüestió no la troba important.
Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente