Els Ciutat de Palma 'alternatius' reivindicaran un any més que «els escriptors són nostres»
Un Can Alcover estibat acollí a principis de 2013 els Premis Ciutat de Palma 'alternatius' als que lliura Cort | Foto: Joan Torres.
20/12/13 0:00
«Els escriptors són nostres i som nosaltres». Amb aquest argument al capdavant, l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana (AELC), l'Obra Cultural Balear (OCB) i el PEN Català, justifiquen les crítiques al «segrest» per part de l'Ajuntament de Palma dels guardons literaris que originàriament se celebraven coincidint amb Sant Sebastià, la festivitat de la capital balear, i que des de fa dues edicions -precisament el temps que duu el Partit Popular governant les principals institucions de les Illes- el Consistori palmesà ha baratat per uns altres premis en format bilingüe.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"no arribes ni a rata" ho has confessat tu,
Esper que el Pandemònium Gonellarrum no s´apropii de cap escriptor en llengua catalana viu, com ho fa amb els que ja només viuen a travers de les seves obres..
Creus que t'entendrá, aquest "mallorquino" postís?? Més enllà del seu fanatisme, no hi veu res...
No embrutis aquest gentilici tan digne. Tu téns de mallorqui el que jo tenc de leganense.
Argumento CATeto, facha y xenófobo donde los haya. Necesitan protagonismo, como no los leen ni las ratas...