Endinsar-se en l'univers d'Arthur Miller és sempre una aventura apassionant a la vegada que terrible. A través del seu corpus dramatúrgic es pot trobar no només una mirada lúcida i crítica de la societat americana sinó també l'angoixa, els conflictes i les contradiccions de l'home contemporani. La més coneguda de seves obres, La muerte de un viajante arriba demà a l'auditori de Sa Màniga (Cala Millor) de la mà del Centre Dramàtic Nacional i Focus. Una coproducció dirigida per Juan Carlos Pérez de la Fuente que compta amb José Sacristán en el paper del viatjant Willy Loman i que completa l'elenc principal amb María Jesús Valdés, Alberto Manerio i José Vicente Moirón.
Sacristán, actualment enmig d'un rodatge cinematogràfic, posà en relleu la importància d'aquest paper esmentant que «ha estat una gran oportunitat interpretar un dels personatges més meravellosos de la literatura dramàtica del segle XX». Segons l'actor, la importància de l'obra esdevé pel fet que revela la crua realitat de la societat actual. «Miller mostra a través d'aquest personatge com l'èxit i la glòria de la meravellosa societat que se sol vendre al final acaba triturant el protagonista».
L'argument se centra en Willy Loman, un home de negocis, un viatjant que va d'Estat a Estat per realitzar les seves vendes. Espòs i pare de familia, Willy s'interna a la selva del ciment, sota les ombres dels grans edificis on sobreviu enmig del món voraç del venedor, en el qual la mentida és l'actitud predominant. A punt de perdre el seu treball, no pot pagar la factures i la seva vida familiar s'ensorra. Els seus fills Biff i Happy no el respecten i sembla que no està a l'altura del que un pare ha de fer pel seu fill. Loman es troba davant la gran incògnita de la seva vida: Què ha fet malament i com pot millorar la seva situació i la de les persones que l'envolten.