Més bregues a l'extrema dreta: ara Sergio Rodríguez es baralla amb Idoia Ribas i Agustí Buades i abandona 'Avanza en Libertad'
Les bregues, conflictes i batusses en l'espai de l'extrema dreta a les Balears han arribat a una dimensió que resulta impossible seguir-les. Tants caps tants barrets, tothom està barallat amb tothom i la sopa de lletres de les sigles és impossible de retenir.
També a Illes Balears
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Peró,la "paguita" no la amolla...
Segarro amegoI hi ha famílies brutes.
En todas las familias hay trapos sucios
"Avansa en libertad p'atrás", concretament.