L’esquerra presentarà una iniciativa a tots els ajuntaments per al manteniment de la llei de memòria democràtica
Imatge de les tasques de recerca de cossos a una fosa de la Guerra Civil espanyola al municipi de Calvià. | Foto: dBalears
07/12/24 12:17
El PSIB-PSOE «no es resigna» a la derogació de la llei de memòria democràtica i presentarà una iniciativa a tots els ajuntaments de les Illes per al manteniment d’aquesta normativa i en defensa de la memòria, la dignitat i la justícia de les víctimes. Així ho ha anunciat aquest dissabte el secretari de Drets Socials i Migracions del PSIB-PSOE, Omar Lamin, juntament amb la secretària de Memòria Democràtica, Lorena Oliver.
També a Illes Balears
- Un diputat de Vox celebra al Parlament el triomf de Franco: «Feliç Dia de la Victòria»
- Crònica d’un èxit: la Foraster’s Band es presenta en públic i desborda el bar Can Gaspar del Pla de na Tesa
- Destapen un nou policia espanyol infiltrat als moviments socials de Lleida
- Un exprofessor i exregidor de Santa Margalida, condemnat per abusos sexuals a una nina
- 'Ball de bot. Guia de supervivència a plaça', el llibre definitiu per a anar a ballades
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'has clavat !!!
El de sempre pareix que sofreix mitomania un trastorn que porta a manipular la veritat i a mentir de forma patològica continuada. La simptomatologia de la mitomania es manifesta principalment en: intentar presentar-se com a superior als altres, per a evitar de restar en evidència intenten mostrar una realitat diferent de la seva, perquè creuen que la seva realitat és mediocre i sense interès, no son gens empàtics i sempre en refusen la culpa; normalment son egocèntrics i tenen una actitud egoista, els hi plau la satisfacció pròpia; se senten superiors als altres, les mentides patològiques els hi augmenten el sentit de superioritat; en els seus comentaris, exageren els fets, intenten mantenir la versemblança, sovint enriquint-los amb detalls fantasiosos; es presenten segurs de si mateixos i solen ser narcisistes.
És que està molt tot solet, i així pareix que són molts. De petit ja devia jugar tot sol perquè ningú no el volia. Ara, fent això és com si hagués trobat els amics que no va tenir.
Aquest "trasto" mil noms o com se vulgui dir a ell mateix, amés d'escriure comentaris molt ofensius, se dedica a borrar les cookies del navegador constantment, per poder-se votar a ell mateix amb el dit alçat i posar-lo per avall als altres. Quines poques feines deu tenir. Segur que cobra la "paguilla" que desjecten tant els de la seva calanya voxera.
El milnoms està com un llum, qui no té res a fer el gat pentina.
Ets tu que només hi veus la cara de Franco. Memòria per als oblidats; els vencedors d'aquella infame guerra varen tenir tots els homenatges.
La ley de memoria democrática (en muchos casos de democrática no tiene nada), sólo es auspiciada por los que a una moneda sólo le ven una cara. Hay que dar continuamente la barrila despreciando la memoria de los demás, ya que únicamente la suya es la correcta. Lo dicho: Gafas de un solo cristal.
O feixista, o antifeixista.