PSIB: «Exigim que el PP faci fora VOX del Consell de Mallorca i dels ajuntaments de Calvià, Llucmajor, Alcúdia, Marratxí i Palma»
Han passat 72 hores des que la presidenta del Govern, Marga Prohens, va anunciar el trencament del pacte de governabilitat PP-VOX a les Balears, al qual deixava de donar compliment. En canvi, en aquest temps ni el Consell de Mallorca ni cap dels ajuntaments de l’illa a on PP-VOX governen en coalició ha fet la mateixa passa. Un comportament clarament contradictori, del qual la portaveu del PSIB al Consell, Catalina Cladera, n’ha responsabilitzat directament Llorenç Galmés: «Qui ha d’actuar d’immediat és el sr. Galmés, i ha de treure l’extrema dreta del govern de Mallorca i dels ajuntaments de Calvià, Marratxí, Llucmajor, Alcúdia i Palma; si ho fa la sra Prohens i trenca els 110 punts d’acord amb VOX, a què espera el sr Galmés, sotmès als 186 punts de l’acord amb la ultradreta per Mallorca?». Per a Cladera queda demostrat que Galmés i Bestard «estan aferrats a les seves cadires, i mantenir-les és un tema prioritari per a ells, molt per damunt del compliment de l’interès general del mallorquins».
També a Illes Balears
- Qui són els impulsors del nou partit Som Mallorca?
- Consultau aquí tots els actes de la Flama del Canigó a Mallorca, poble a poble
- Neix Som Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- El Govern reconeix que hi ha discriminació cap als catalanoparlants i que «actuarà» i farà «formacions» per a evitar-les
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.