El PP diu que la llengua de les Balears «és el català» i assegura que no entrarà en debats sobre l'Estatut
El portaveu del PP al Parlament, Sebastià Sagreras, ha assenyalat que la llengua de les Balears «és el català» i que la seva formació «no entrarà en debats estèrils», en relació amb la pregunta registrada per VOX que planteja substituir la denominació de català per «llengües balears» a l'Estatut d'Autonomia.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Caldrà veure què en diu es PP estatal, que podria ser que passàs com a sa presidenta d’Extremadura amb sa temàtica de sa dona
Benvinguts ! Però, tenim memòria, quan el líder fracassat (el dels màsters) del PP el juliol del 2021 visità Palma durant el 16è congrés del PP i amollà allò del "En Baleares no hablais catalán (?!), hablais mallorquín, menorquín, ibicenco y formenterenco", aleshores els representants sucursalistes del PP no varen dir res, varen callar. Els xovinistes espanyols a qualcú de Canàries, de Saragossa, de Cadis... mai els hi diran que allò que parlen no és castellà o espanyol, ni els hi intentaran dividir la llengua que parlen, ni els atabalaran, ni els marejaran tota la vida amb el negacionisme devers del seu castellà o espanyol, encara menys hi haurà renegats "locals" que els imitaran com tanoques. Aquesta tàctica tronada i fatigosa d'intentar "dividir" amb mala fe una llengua, és una singularitat del xovinisme espanyol més miserable, atrotinat, mentider i fal·laç, devers el català / valencià. Diguem-os : Ja n'hi ha PROU !