Més de 60.000 persones es manifesten a Barcelona per reclamar la implementació dels resultats del referèndum de l'1-O
L'independentisme torna a mostrar la seva capacitat de mobilització. Aquesta vegada amb un acte a Arc de Triomf convocat per AMI, Intersindical, Cambra de Comerç de Barcelona, Òmnium Cultural, Assemblea Nacional Catalana i el Consell de la República que n'ha estat l'organitzador. Més de 60.000 persones han omplert el Passeig Lluís companys davant l'Arc de Triomf.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ñooordoooos, llegiu la resonancia internacional de la manifestació a l'Arc del Triomf i a la Tarraco Arena al concurs de collas castelleras. Salut i República Catalana per arrancar al 2.023
Al TN diu 10.000
60.000?. Ni la mitat.