Melià: «Reclamam al Govern més fets i no tants de discursos a l'hora d'impulsar la diversificació del nostre model productiu»
El portaveu d'El Pi-Proposta per les Illes Balears, Josep Melià, ha criticat al Govern per la manca d'iniciatives a l'hora d'impulsar un vertader canvi en el model productiu de les Illes Balears. «Armengol fa 7 anys que és presidenta del Govern, uns dels seus objectius era la diversificació de l'economia de les Illes Balears, quina diversificació hem aconseguit, cap, es crea ocupació quan el turisme funciona, això ja passava abans de governar Armengol. Reclamam més fets i no tants de discursos a l'hora d'impulsar la diversificació del nostre model productiu».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Fa falta sòl industrial, fa falta més promoció dels productes balears, fa falta més formació de treballadors especialitzats, fa falta garantir el relleu generacional, fan falta moltes coses en les quals no s'inverteix, potser per manca de recursos, però que són essencials per a la continuïtat dels sectors productius.