Batet ordena a Vehí que xerri en castellà mentre aquesta denunciava els atacs al català
La diputada de la CUP al Congrés espanyol, Mireia Vehí, ha denunciat els atacs i menyspreus cap al català durant el debat sobre el pressupost del 2022. Vehí ho ha fet des de la tribuna i parlant en català, assenyalant la sentència del Suprem que ha liquidat la immersió lingüística, entre d'altres.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
la idiotesa i la radicalitat catalana no té límits fastigós
Los de VOX, que yo sepa hablan en castellano. Betzol. La tal Vehí sabía donde se metía y si el tema no le gusta, mejor que se quede en su casa. Seguro que a la "paguita", no va a renunciar.
Pots pensar, que talli als de VOX o que en expulsi a qualcún d'aquesta formació! Tan covardeta com és la senyora Batet, no faria enfadar per res als nazifeixistes, amb la por que els deu tenir.