Sugrañes és reelegida presidenta del PP de Menorca: «Som una alternativa real enfront del desori que ara tenim»
Misericòrdia Sugrañes ha estat elegida aquest dissabte presidenta del PP de Menorca, per segona vegada consecutiva | Foto: PP Menorca
Palma06/03/21 15:49
Misericòrdia Sugrañes ha estat elegida aquest dissabte presidenta del PP de Menorca, per segona vegada consecutiva.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El partido mes corrupte de Europa va esser Unió Mallorquina...
Just sseria que arreglassin el desori que van provocar!
PPopulares, indecenteSS.
Quia frase més falsa i més barroera! I dita per una persona que representa al partit poític més corrupte d'Europa, sona gairebé a acudit de mal gust.