El Pi vol que s'estudiï la creació d'una companyia aèria de les Balears
El Pi – Proposta per les Illes Balears ha reclamat aquest dijous impulsar la connectivitat de les Illes amb fórmules de col·laboració publicoprivada. El president de la formació, Antoni Amengual, ha explicat que sense vols «no hi podrà haver reactivació econòmica» i ha deixat clar que «s’ha d’estudiar la possibilitat de crear una companyia aèria pròpia que en una primera etapa serveixi per millorar les freqüències entre illes».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
M'havia deixat es ports d'Occitània i de Còrsega
Totalment d'acord amb el srs. Miró i Nofret!
Això mateix dic jo, crear una companyia marítima de titularitat pública, amb vaixells no molt grossos, que uneixi ses nostres illes i aquestes amb altres ports des continent com es des Països Catalans, Sardenya o Alger
Per què el Pi mai pensa amb la possibilitat de viatjar amb vaixell i sols demanen avantatges per el transport més insostenible, el més car i que més contamina?