Catalina Mas s'acomiada com a consellera del Consell i MÉS li agraeix la seva labor
MÉS per Mallorca ha agraït «la bona feina» de la membre de la formació ecosobiranista Catalina Mas «al servei del país i el partit», després que s'hagi acomiadat com a consellera del Consell de Mallorca durant el ple de la institució insular d'aquest dijous.
La formació ha agraït «els seus anys de dedicació, tant a l'Ajuntament de Petra com en el Consell de Mallorca», on ha format part de la direcció de l'Institut Mallorquí d'Assumptes Socials (IMAS) i, en aquesta segona etapa, del ple del Consell com a consellera electa.
Mes, que va ser alcaldessa de Petra, va ser triada en 2019 com a consellera electa per MÉS al Consell. Aquest dijous ha assistit al seu últim ple, en el qual ha renunciat a la seva acta «en compliment del codi ètic de la formació ecosobiranista», segons ha expressat MÉS.
En aquest ple de comiat ha assistit, entre altres dirigents, el coordinador general de MÉS, Antoni Noguera. Mas s'ha acomiadat aquest dijous del ple i ha expressat estar «convençuda que és des de la política que es poden canviar les coses» i ha assegurat ser «afortunada per estar dins d'un grup polític amb uns valors ecologistes, feministes, municipalistes i un gran defensor de la llengua i la cultura de Mallorca».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.