Ensenyat: «No són els resultats que esperàvem, però la notícia és que hi ha majoria progressista»
El candidat de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha assumit que els resultats de la formació ecosobiranista a les eleccions del 26 de maig «no són els que esperàvem» tot i que ha subratllat que la gran notícia és que «hi ha una majoria progressista» a Balears.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No quedava altra que votar a MES, però per falta d'alternatives. I que voleu que vos digui, amb aquestes darrers 4 anys ja em sentia igual que votar al PSOE o un UNIDAS PODEMOS. Esperem de MES polítiques més valentes. Sabem que es difícil, però hi heu de ser.
El nacionalismo provinciano cae como las hojas caducas y brotan y crecen nuevos partidos demócratas en las islas.
N'Ensenyat cansa, com na Santiago i l els exbatles d'Alaró i Palma, candidats d'una mediocritat insòlita. O anam cap a la independència amb un programa clar i polítics preparats o podem plegar. Ja n'hi ha prou de votar sense ganes candidats sense carisma ni preparació.