algo de nubes
  • Màx: 28°
  • Mín: 22°
28°

Company presenta la campanya 'Ho farem bé' després d'haver perdut prop de 40.000 vots

El candidat del PP al Parlament, Biel Company, ha presentat aquest dijous la campanya 'Ho farem bé' de cara a les eleccions del 26 de maig i ha demanat «disculpes» als votants del partit i a la ciutadania en general per «alguns errors comesos» durant la campanya de les generals i en l'anterior legislatura.

Així s'ha expressat Company en una roda de premsa en la qual ha reconegut que el PP «no ha fet bé algunes coses» durant la campanya de les generals en considerar que han encertat «en el fons però no en les formes» en traslladar el seu missatge. En aquest sentit, ha remarcat que l'eslògan del partit de cara als comicis del 26 de maig pretén «recuperar» el vot de centre moderat i centredreta per a «governar des de la centralitat».

En aquest sentit, Company ha remarcat que l'electorat «ha enviat un missatge» al partit en les eleccions generals a més d'insistir que el vot «és de les persones i no dels partits». «Volem recuperar a aquesta gent parlant del PP i ho farem bé», ha expressat.

El mateix eslògan que Junts pel Sí

Cal destacar que l'eslògan que ha decidit emprar el PP per la seva campanya de cara a les autonòmiques és la mateixa que va utilitzar la candidatura de Junts pel Sí, en les eleccions al Parlament de Catalunya del 2015. La coalició formada per Convergència Democràtica, Esquerra Republicana, Demòcrates de Catalunya i Moviment d'Esquerres tenia com a principal objectiu la independència de Catalunya.

Recuperar el vot de «centre moderat»

De cara al missatge del PP, el cap de llista del PP al Parlament ha insistit que la formació farà una campanya «en positiu i centrada en els problemes de la gent». «Alguns no parlen de solucions per al problema de l'habitatge, del transport, de com reactivar l'economia, com ajudar les famílies o millorar la sanitat i l'educació, nosaltres volem parlar d'això», ha dit Company.


Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Pobleret, fa mes de 4 anys

Que fareu bé? Massacrar la nostra cultura i llengua? Continuar amb la corrupció? Dobleguer-vos davant la metropoli? Dir mentides a bolics? Encimentar més ca nostra? Cada pic enganau a manco gent...

Valoració:0menosmas
Per Tià, fa mes de 4 anys


Ara, quan heu cagat, plorau?

Abans, abans.

De tota manera, qui sembra vents aplega tempestes. Continuau així i de cada vegada vos anirà pitjor.

Vos recordau que vosaltres i els vostres (Ciudadanos, Vox) anunciàveu repressió contra la nostra llengua i cultura? Vet aquí els resultats. Tanmateix no n'aprendreu mai: sempre obeireu els vostres amos de Madrid., servils que sou.

Valoració:7menosmas
Per Llum i taquígrafs!, fa mes de 4 anys

I bé que es veu, i bé que es veu com ho fan i han fet!
Memorino grájeas!

Valoració:4menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente