Ensenyat: «Si Pedro Sánchez renuncia a fer política, contribueix a seguir alimentant l’ambient de tensió i crispació»
El candidat de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha mostrat la seva «decepció» després que el govern espanyol hagi anunciat que renuncia al diàleg amb Catalunya.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No ens queda cap altre sol.lució que aplicar el mandat de l'1 d'octubre. Ho hem intentat de fer un referèndum pactat però no és possible. Per tant adèu Espanya .