Bauzá es torna a presentar com a «referent espanyol» en la «lluita contra el nacionalisme»
Menys d'un centenar de persones han acudit aquest cap de setmana a una trobada amb el senador del PP José Ramón Bauzá organitzat per les 'Queremos a Bauzá en primera línea política', 'Estamos con Bauzá' i 'Valores en Acción' en un local de Palma.
Segons han informat des de 'Valores en Acción', l'acte es va iniciar amb les paraules de benvinguda d'una de la responsable de les tres plataformes Alex Fraile i a continuació el professor i historiador Roman Piña va presentar Bauzá.
Durant el seu discurs, Piña va assegurar que l'expresident del Govern és «un referent nacional en la lluita contra el nacionalisme» i ho va definir com «un home que viu i sent la política amb la passió de defensar allò en el que creu, no a quedar bé amb els uns i els altres en funció dels interessos personals del moment».
A continuació, Bauzá va explicar el paper del Senat i les seves competències, així com les responsabilitats que té a Madrid i va explicar la seva visió sobre la situació de Catalunya i l'aplicació de l'article 155 per part del Govern espanyol.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
-El "gurú" Bauzá erre que erre, sempre iguàl. -Vorem si podrà reeditar temps passats. (d´això em dièm "somietruitas".
Quina comandera...! Tan bé que ho va fer, que ni els seus el volen...
Si se que hi havia tant de lloc hi vaig, sempre es bo saber que passa si no fas servir el cap, deu créixer la intel·ligència o convé muscular-la? Ara mai ho sabré!
Estima Mallorca!