EU assegura que Podem manté «pràctiques poc ètiques»
Esquerra Unida (EU) ha denunciat aquesta setmana que Podem manté «pràctiques poc ètiques que contradiuen els seus principis». La formació ha criticat que el partit que lidera Alberto Jarabo critica els altres per coses que ells mateixos fan, «una actitud que no representa una nova política, sinó una hipocresia molt antiga».
EU, en aquest sentit, han censurat que Podem hagi organitzat un «procés inquisitorial» contra el nomenament del gerent de l'empresa pública Sitibsa, «difamant-ho i acusant-li de pràctiques corruptes que mai s'han demostrat».
Així, la formació d’esquerres considera que Podem «fa una curiosa interpretació del nepotisme» i no només demana que no es faci cap tracte de favor a parents, sinó que planteja impedir que qualsevol persona que tingui algun parent pugui accedir a un càrrec públic, «la qual cosa és un excés que no té cap justificació lògica i que es fa només per oportunisme», han considerat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Educación vuelve a llenar la Conselleria con docenas de profesores ´liberados´ Personal administrativo y asesores docentes colocados a dedo comparten dependencias donde se generan tensiones por los agravios de sueldo y vacaciones - El STEI exige el fin de la inercia con cada cambio de Govern y dotar la plantilla de servicios generales." DdM
Poc duraran si van aixi...
Segons els darrers sondeigs, les properes eleccións generals les guanyaràn el PP i Ciudadanos. Jo penso que el millor és votar partits nacionalistes, que almenys ens defensin, perquè la Esquerra a nivell estatal s´està tirant terra damunt ella mateixa i serà tudar el vot.
Em sap greu perquè fa uns mesos vaig creure amb el projecte de Podemos, però estic d'acord amb això que diuen.