El PI proposa evitar convertir les llistes d'interins en agències polítiques de col·locació
Proposta per les Illes (PI) espera una explicació “convincent i raonable” dels darrers esdeveniments que han tengut lloc a la Conselleria d’Educació, mentre demana un major compromís per garantir el correcte funcionament de les llistes d’interins.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això es diu nepotisme i prevaricació i crec que als funcionaris públics els està penat.
Tot el que toca el PP fa ppudor de pputrefacciò pero veig que hi ha gent que si acostuma i finsi tot els i agrada, mireu per on mireu el PP de Espanya està ppodrit i la major part de politics tambè, en quedan pocs que siguin com voldriam o, com tocaria ser. Salut i a patir que el canvi s'acosta.