Castro demana a les parts que es pronunciïn sobre la imputació de la infanta Cristina
La infanta entrant a la seva feina de lCaixa en una imatge d'arxiu. | Foto: Andreu Dalmau - EFE - EFE
El jutge instructor del cas Nóos, José Castro, s'ha dirigit avui a les parts personades en el procés per preguntar-los si creuen que ha de citar la infanta Cristina perquè declari com a imputada pels suposats delictes de frau fiscal i blanqueig de capitals.
En la providència dictada avui, el jutge dóna cinc dies de termini i demana a les parts que «facin les al·legacions que estimen pertinents en relació amb una hipotètica citació de Cristina de Borbó perquè comparegui a prestar declaració en qualitat d'imputada per suposats delictes contra la Hisenda Pública i / o de blanqueig».
El jutge ha dictat aquesta resolució després d'haver rebut el passat 5 de desembre els informes de l'Agència Tributària que estaven pendents, últimes diligències que havia ordenat abans de pronunciar-se sobre una eventual nova imputació.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- Primer comiat a Xesc Moll aquest dilluns
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.