El decret Grimalt no tindrà límit de vigència
El Govern aprova la norma i el conseller assegura que no perdrà efectivitat sense la possibilitat de fer obres a l'estiu
Palma30/05/09 0:00
Les mesures del decret llei per reduir els terminis de tramitació ambiental, l'anomenat decret Grimalt, no tindrà límit de temps per a la seva aplicació tot i haver-se impulsat de manera prioritària per accelerar les inversions i afavorir la recuperació econòmica. El Consell de Govern aprovà ahir la norma amb rang de llei, que ara haurà de ser validada pel Parlament, previsiblement al ple del 9 de juny, el darrer d'aquest període de sessions.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo crec que en Grimalt no s'entera de res de tot això, ni de UM, ni del seu “decret Grimalt†i no seré jo qui li vagi a contar com un beneit. Així que segueix fent retxes dins s'aigo que vas bé.La qüestió però és el perquè del fracas i la rectificació. Quin son els responsables directes? Nam ben arreglats si tu Grimalt vols liderar Unió Mallorquina.