“Estam en una situació d'absoluta invisibilitat”
Iliana Capllonch, mare d'una nina afectada d'arteritis de Takayasu, treballa per donar a conèixer les necessitats de les persones que pateixen malalties rares
Palma16/03/09 0:00
Tres milions de persones pateixen alguna de les 6.000 malalties denominades rares a l’Estat espanyol. Tot i representar un percentatge important de la població, el desconeixement d’aquesta realitat entre la resta de ciutadans, com també l’absència de centres de referència, d’especialistes i de medicaments situen els afectats en una posició difícil. "Estam en situació d’absoluta invisibilitat i l’hem de trencar", assegura en aquest sentit Iliana Capllonch Cerdà. Aquesta és una primera passa important que s’ha proposat dur endavant aquesta mare d’una nina de cinc anys, Andrea, afectada d’arteritis de Takayasu.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.