Deià redueix a la meitat el subministrament d'aigua a causa de la sequera i el creixement del consum a l'estiu
En un ban, el batle de Deià, Lluís Apesteguia, ha comunicat que a causa de la persistent sequera, lligada al creixement del consum, fa que l'Ajuntament hagi de prendre noves mesures pel que fa al subministrament d'aigua.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Als hotels, també? Piscines i cales per als turistes. Per als residents restriccions.
A curt termini, potser l’any qui ve o l’altra, la sequera ens afectara a totes les Illes. Les restriccions d’aigua potable a tots els municipis i especialment en sol rústic, es imprescindible per a protegir els aqüífers subterranis i evitar mals majors