Manzano: «Ningú no s'ha queixat a Pons»
L'entrenador admet haver-se «equivocat» i subratlla que la intenció de Toni Servera en la xerrada de dilluns a Son Bibiloni era només «motivar els futbolistes»
Gregorio Manzano va assegurar ahir que «cap futbolista» de la plantilla que ell entrena no s'ha dirigit a la secretaria tècnica del Reial Mallorca per queixar-se dels mètodes de treball actuals. El tècnic andalús va deixar ben clar que es tractava només d'una manera de «motivar» els futbolistes i assumí la seva quota de responsabilitat en el que succeí. L'entrenador mallorquinista va comparèixer davant els mitjans per valorar el sorteig de Copa, que ha emparellat el Mallorca amb el Deportivo de la Corunya, i va aprofitar per aclarir el que ha estat el tema de la setmana. «Aquest petit incident -valorà- ens pot servir als tècnics com a experiència de cara al futur. Veient les valoracions posteriors que s'han fet, està clar que el primer que s'ha equivocat som jo. Toni (Servera) va parlar i es va equivocar, però de tot s'aprèn», insistí l'entrenador del Mallorca.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.