O renova o se'n va

Arango podria forçar la seva sortida del club si no aconsegueix la millora que desitja en la seva fitxa

TW
0

El jugador veneçolà del Reial Mallorca Juan Arango va rebutjar fa uns dies l'oferta de renovació que el club vermellenc li va posar damunt la taula. L'internacional vol millorar la seva fitxa i demana al club presidit per Vicenç Grande que tripliqui els seus emoluments, encara que aquest pareix només està disposat a doblar-los.

Tot i que el jugador encara té dos anys més de contracte, i la voluntat del club és la de seguir comptant amb ell, Arango podria forçar la seva sortida del club vermellenc de no produir-se la renovació, ja que seria l'única forma en què podria augmentar la seva fitxa.

De moment només l'Osasuna i el Sevilla pareixen haver mostrat interès pel jugador sudamericà. El club sevillà vol abaratir l'operació amb l'intercanvi de jugadors, fet que no interessa a Mallorca. El president Grande, interrogat en diverses ocasions sobre el futur del jugador, s'ha remés sempre a la seva clàusula de rescisió, xifrada en nou milions d'euros, per deixar marxar al que és l'estrella del seu projecte.

Juan Arango va ser un home clau tant per a Héctor Cúper com per a Gregório Manzano, amb els quals fou titular indiscutible. El veneçolà només es va perdre un partit de Lliga, el primer de la temporada, per la sanció que arrossegava de la campanya anterior, sent el màxim golejador de l'equip amb onze gols.

L'internacional és l'estrella del conjunt vermellenc, pel que la seva marxa suposaria que el club mallorquí hauria de fitxar un altre crack per suplir el lideratge i la màgia d'Arango en l'atac de l'equip. No s'ha d'oblidar que l'atacant ha estat un dels principals responsables de la salvació del Mallorca aquesta temporada, ja que els seus onze gols han servit per sumar molts de punts en el caseller mallorquí.

Si el Mallorca vol retenir la seva estrella, molt possiblement, s'haurà de rascar la butxaca a fons.