Moyà dóna la benvinguda al 2005 amb una victòria sobre Knowle

S'enfrontarà en segona ronda al tennista de Suïssa, Ivo Heuberger

TW
0


El tennista mallorquí, Carles Moyà, començà amb bon peu el 2005 i aconseguí sense problemes el seu passi a la segona ronda del torneig de Chenai (Índia), puntuable per al circuit ATP i que està dotat amb 282.000 euros en premis, després de superar en dos sets l'austríac Julian Knowle, un complet desconegut prodecent de la fase prèvia.

El palmesà, primer cap de sèrie del torneig i que defensa el títol conquerí l'any passat en aquest mateix escenari, tornà iniciar en terres índies la temporada 2005 amb un còmode triomf davant Julian Knowle per 6-4 i 7-6 (7-4).

Moyà es mostrà molt segur amb el seu servei i aquesta arma li bastà per superar l'austríac, qui posà molta voluntat i arribà a forçar el 'tie break' en la segona màniga, en la que el mallorquí aprofità la seva major experiència per sentenciar el matx.

En segona ronda, Carles Moyà es veurà les cares amb el suís Ivo Heuberger, qui eliminà dilluns en primera ronda el tennista local Prakash Amritraj per un doble 6-4.

Tampoc tengueren excessius problemes per accedir a la següent ronda el suec Jonas Bjorkman i el nord-americà Kevin Kim, caps de sèrie número 4 i 8 respectivament.

Bjorkman no tengué cap complicació per deixar fora de combat l'indú Karan Eastogi per 6-4 i 6-0. El suec s'enfrontarà en la següent fase al nord-americà Justin Gimelstob, qui eliminà en primera ronda el seu compatriota Jan-Michael Gambill per un doble 6-3.

Kevin Kim eliminà el tennista local Harsh Mankad en tres sets per 6-4, 4-6 i 6-4.