Quatre illes, quatre colors... un gran equip
Ahir es va presentar a Madrid l'uniforme que lluiran a partir del gener els corredors de l'Illes Balears
Palma17/12/03 0:00
L'equip ciclista Illes Balears va viure ahir la seva posada de llarg. A l'hotel Puerta de Madrid, de la capital d'Espanya, es va dur a terme la presentació de l'equipació que a partir de dia 1 de gener lluiran els corredors del nou conjunt ciclista, com també la bicicleta damunt la quals des del pròxim mes recorreran les carreteres de bona part del continent europeu.
També a Illes Balears
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.