El Celta continua el seu calvari

Els gallecs tornaren a regalar dos punts i no surten de la part baixa

TW
0

El Celta va disposar d'ocasions a la segona meitat per haver sentenciat el partit davant d'un Atlètic valent que va deixar jugar però de nou la feblesa defensiva va permetre als matalassers d'empatar en una acció sense gran perill.

El conjunt de Gregorio Manzano va ser vertical des del principi. Amb dos bons creadors com Ariel Ibagaza i Jorge la pilota arribava amb rapidesa a l'àrea celest amb Fernando Torres sempre atent malgrat estar molt vigilat per dos defensors a tot hora.

El joc va transcórrer amb alternatives però sense opcions. El sistema emprat pel Celta comportava escassetat d'efectius en atac per tal de cobrir les bases del rival i, en la majoria d'ocasions, Milosevic es trobava amb la tessitura de lluitar en solitari contra tres o quatre defenses. L'Atlètic es va avançar, però finalment patí i només va empatar quan mancaven vuit minuts per a l'acabament del partit a Balaïdos.