La darrera victòria fou amb Luis Aragonés

TW
0

Avui el Mallorca mirarà de fer un «més difícil encara» sumant la sisena victòria consecutiva. És un objectiu complicat, tenint en compte que en els darrers anys el Mallorca només ha guanyat un partit a La Rosaleda. Fou a la temporada 2000-01, precisament amb Luis Aragonés segut a la banqueta mallorquinista.

La temporada passada el conjunt vermellenc perdia per la mínima (1-0), mentre que a la campanya 2001-02 sumava un punt en empatar sense gols.

El Màlaga torna a La Rosaleda després de golejar per 5-1 el FC Barcelona en un dels millors enfrontaments que ha disputat l'equip andalús a la present temporada. Segurament el partit d'avui serà una altra història i el Mallorca cercarà la seva estadística particular: sumar la sisena de seguida.