Kluivert confia a reaparèixer a Son Moix
L'holandès ha rebut l'alta mèdica enmig de la pluja de rumors que el situen a les files del Newcastle
Barcelona22/10/03 0:00
El davanter del Barcelona Patrick Kluivert podria reaparèixer a Mallorca, ja que està gairebé del tot recuperat de la lesió al genoll esquerre que l'ha tingut decantat de l'equip durant les dues darreres jornades. També podria tornar a entrar en els plans de Frank Rijkaard el defensa mexicà Rafel Márquez, que confia a rebre l'alta mèdica avui mateix, considerant que ja està quasi recuperat de l'elongació muscular que patia.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.