Ajudau a crear VIDA: «L'ecosistema comunicatiu en català ha de continuar creixent i per això apostam per posar en marxa la plataforma VIDA»
VIDA és el nou projecte audiovisual de l'associació Ona Mediterrània. Serà una plataforma de televisió i ràdio sota demanda, oberta i gratuïta. VIDA serà l'espai de trobada de les persones que estimen Mallorca, el català i la llibertat.
També a Mitjans mallorquins
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi ha negacionistes del sentit comú que no neguen quins son els seus canals "informació" fins i tot en fan publicitat. Quin nivell ! El nivell del nom del comentarista i el comentari ja denoten què consumeix, no cal ni que se'n faci ressò. Pepet, és ben bé allò de digueu-nos quins canals Tv consumiu i vos mostrareu com el que sou.
En hi ha que es mostran com el que són veient,els canals de tv que veuen.
¿Y por qué no vais a pedir dinero a la Generalitat? Ahora con 15.000 millones que les van a personar, habrá dinero para todos. No lo comprendo.
Mejor Eltoro TV o 13 TV