Toni Albà: «Als qui no són demòcrates els dic que aprenguin a raonar i a escoltar»
El Teatre del Mar estrena demà divendres l'espectacle «M.A.M.», dirigit per l'actor català
La companyia de Toni Albà arriba demà al Teatre del Mar amb la intenció de fer riure moltíssim el públic illenc amb l'espectacle M.A.M., que proposa una revisió sobre el concepte d'art. Albà fa una reflexió sobre l'absurd a què ha arribat el fet artístic, en un moment en què sembla que tothom pot ser artista i qualsevol cosa pot ser art. Aquest actor i director consolidat té clar que la millor manera de fer arribar el seu missatge és a través de l'humor.
-Una obra en la qual simulam que hi ha un artista que parla en anglès, John Philip Etty, que és interpretat per Gerard Domènech. John és un neoartista que ven la moto pensant que tot el que ell fa és art, però l'espectador es demanarà «ens prenen el pèl?». Després trobam l'actriu Lourdes Domènech, que interpreta Mamen, que és la traductora de John. Hi ha un personatge graciós interpretat per David Ferré, el Paco, que és el cosí de Mamen, que és l'únic que no té clar que el que fa John Phillip és art.També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.