Les Illes Balears es presentaran a Txèquia amb una setmana cultural
Els dimonis de Sa Pedrera faran un correfoc d'homenatge a l'Arxiduc
Palma29/03/07 0:00
Els governs d'Andorra, l'Institut d'Estudis Baleàrics i també el COFUC han organitzat unes jornades culturals que tindran com a escenari la república de Txèquia i que tindran lloc aquest cap de setmana. La fita serà especial i històrica per als dimonis de Sa Pedrera de Muro. Segons el seu portaveu, Miquel Àngel Tortell, aquesta serà la primera vegada que uns dimonis surten del territori estatal per protagonitzar un correfoc al castell de Brandys Nad Laben, on l'arxiduc Lluís Salvador va residir. La delegació dimoniera estarà protagonitzada per quaranta-una persones, totes elles pertanyents als dimonis de Muro, excepte una, que pertany als Dimonis d'Hiachat de Santa Margalida.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.