Inventari i Carlos Garrido omplen de música l'escenari del teatre Sans
La Sala palmesana presenta la seva temporada de primavera-estiu
Cap de setmana musical al Teatre Sans. L'actuació dels menorquins Inventari, avui vespre a partir de les 20.30 hores, es complementa, demà, amb un concert de Carlos Garrido fent un repàs en solitari al món del Rock'n'roll, des dels seus inicis, quan amb tretze anys va descobrir els Beatles, fins a la seva època actual, on forma part de la popular banda Rock'n'press. Amb només deu anys, el grup Inventari s'ha convertit en tot un referent a Menorca i han aconseguit ja, en moltes ocasions, fer el bot a Catalunya. Tito Gomila, de produccions Blau, aprofità ahir «per fer una crida als mallorquins que vinguin a conèixer aquesta banda» de la qual, va destacar, «és el grup capdavanter a Menorca i, actualment, el que més teatres omple». Inventari presenten el seu darrer disc Es meu carrer i comptaran amb la col·laboració del líder d'Anegats Pep Àlvarez.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.