L'efervescència de l'art i les idees als vins del celler Jaume Mesquida
La quarta generació de l'empresa presenta el nou escumós rosat
Palma13/12/06 0:00
Ja fa molt de temps, els elaboradors de vi van veure en el seu producte un element per desenvolupar noves iniciatives més enllà dels cànons merament gastronòmics. La gran oferta del mercat, i la presència de la cultura del màrqueting cada cop més imperant a la nostra societat, han fet que una empresa de tradició vitivinícola com és Jaume Mesquida ofereixi, per tercer any consecutiu, joies artístiques combinades amb el millor dels seus vins. En total són 50 caixes exclusives pintades pel jove pintor Alejandro Ysasi que dóna la seva particular visió del món del vi.
També a Illes Balears
- Qui són els impulsors del nou partit Som Mallorca?
- La Conselleria afavoreix la concertada abans que l’escola pública
- Assenyalen el lloguer turístic com un dels principals culpables de la problemàtica d'accés a l'habitatge a Mallorca
- El TSJIB autoritza l'emissió retallada a IB3 dels Jocs des Pla i dona la raó als treballadors en vaga
- Neix Som Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.