Una exposició reviu al Solleric el viatge plàstic d'Eduardo Úrculo
El Casal inaugura anit una mostra que reuneix 56 obres del creador
07/04/04 0:00
P.GIMENEZ.Palma.
Entenia el conjunt de la seva obra com «el viatge d'un home que va descobrint a mesura que experimenta» i, tal vegada per aquest motiu, la característica essencial de les seves pintures és la recerca d'allò essencial. El Casal Solleric de Palma inaugura anit l'exposició Eduardo Úrculo, una mostra que permet descobrir a través de 56 pintures instal·lades a la planta noble els camins i els mitjans que l'artista utilitzà per configurar el seu món plàstic des dels anys 60 fins als últims treballs.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.