'Un ballo in maschera' obre avui la Temporada d'Òpera a l'Auditòrium
Puccini i Verdi protagonitzen el repertori programat per Ivanov
Palma06/11/02 0:00
Tres peces clàssiques amb diferents graus de dificultat. Tres òperes atractives per al públic i un dia dedicat a les millors àries. La Temporada d'Òpera de l'Auditòrium de Palma s'inaugura avui amb Un ballo in maschera, la peça del programa «que compta amb una menor atracció per al públic». El director de l'Orquestra i Cors del Teatre Nacional d'Òpera de Roussé, Borislav Ivanov, destacà ahir, fent un repàs del programa que ha preparat, que encara que la peça que s'ha seleccionat per obrir la temporada «no és tan famosa com La Traviata, el paper del tenor és d'una gran complexitat».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.