Miramar torna a ser diumenge el punt de trobada dels lul·listes
Palma29/08/01 0:00
El monestir de Miramar, ubicat al terme de Valldemossa, és utilitzat actualment per acollir conferències i actes relacionats amb estudis lul·lians i filosòfics. La propera cita és el 3 de setembre, quan hi tindrà lloc un col·loqui titulat L'encontre del gentil i els tres savis, en homenatge al llibre lul·lià del mateix nom.
També a Illes Balears
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.